16.5.15

nurses day

08 may 2015
tarikh ni tarikh yg d pilih olh ospital tawau... utk sambutan nurses day...

alhamdulillah... tahun ke-2 aku join aktiviti ni....
& alhamdulillah tahun ni tahun ke-6 aku bergelar JURURAWAT...
pekerjaan yg sgt mulia bgku.... cita2 ku sejak di bangku sekolah lagi... hanya impian & akhirnya mnjdi kenyataan... syukur YA ALLAH....

sejarah nurses day ni sdh ku ceritakan tahun lalu......
cukup cepat masa berlalu......
















<------------  arabic nite... hahhahahhaha aku just simple...
pakai jubah jak... lipstik sikit... & jln........ x pyhlah p make-up2 lagi...
 

& venue tu..... huh susah jgk dpt parking... 5x round sdh... & akhirnya.... parking tmpat x sepattnya...
sampai d perkarangan otel.... huh byknya nurse2 yg kiut2 ni... siap make-up lg... aku... yakin jak ngan diri sendiri... hahahha :)
pegang ngan moto : simple but smart.... :')

& aku jgk paling lambat sampai ni....pencuci mulut sdh berlalu.... tp kwn2 simpankan gak utkku.... thanks ya... merasa gak....








cadang jam 9 plg.... bg kwn jak la no tu... 65 cabutan bertuah sdh berlalu... aku??? abaikan jk... koz jrg bertuah kan..... mlm ni no 240..... bertuah plk... sebutan yg ke-66 mcm dlm beg kertas tu.... =.=' itu pun kawan yg sedarkan.... saat2 mo plg sdh tu..... hahhahhahhahahhaha..... 


niarrrrrr no mu.... (tekejut ni ) terus jln mo p ambil hadiah... no telupa bawak sdh... apalah...


<---------- ni lah hadiah bertuah tu..... 

bapaku jadikan bekal tuk p kja..... ada gak la fungsinya....







makanan : yup masa mkn la yg paling di tunggu2... tahun ni.... sedaaappppppp.... tp mkn kena kawal gak... sdhlah berat 4kg pun dekat setahun ni x turun2 jgk... huh..... tahun lalu... p nurses day ngan amanda... yg masi dlm kandungan ni.... 37 minggu.... jomlah tgk gambar mknn d bawah ni.... aku... baca doa gak sebelum mkn.... pastu barulah capture gmbr ni.... hahahhahaha zmn skrg kan... sblm mkn... akan ambil gambar.... aku x ketinggalan jgk ni..... just for moment....


 meja kami mlm tu... antara meja yg bertuah.... 7 org ni dpt hadiah... tahniah buat semua... 
alhamdulillah kita bertuah......


geng wad 8 hospital tawau sabah


k jumpa next year.... semoga p nanti dgn adik amanda.... aamiin 44x

No comments:

Post a Comment