17.5.15

hari ibu

assalamualaikum w.w...
xda kata yg ku ingin ucapkan.... selain bersyukur sgt2 ALLAH panjangkan usia kedua org tuaku... aamiin... YA ALLAH izinkan aku mmbahagiakan mereka... izinkan mereka menunaikan haji... aamiin...

& d hari ibu ni.... ku ucapkan buat mama'ku... 
aku tau aku byk buat silap... aku sesekali melukakan hati... papun aku cuba tuk jd anak yg terbaik utk ke dua org tuaku.... aamiin....

buat mak mertuaku... terima kasih mmberikan restu dlm ikatan suci... akan cuba jd menantu yg terbaik... maafkan anakmu kerana jrg melawat... hanya doa yg berpanjangan semoga di berikan kesihatan & sentiasa d lindungi olhNYA... AAMIIN,....

tiada hadiah yg dapat ku berikan selain doa & kasih syg... terima kasih mndidikku mnjadi insan yg berguna... terima kasih mnjaga cucu tersyg dgn sebaiknya... 

HADIAH D BAWAH NI...
mcm tahun2 sdh.... kakak ku lah yg bagi buat mak tersayang... aku hanya doa dpt ku berikan... 
YA ALLAH panjangkan usia mak ku... mak mertua ku... aamiin...
selamat hari ibu.... & utkku jg... & semoga kakak ku jg akan bergelar ibu 1 hari nanti... aamiin..... _love more_






No comments:

Post a Comment