1.7.13

july coming

assalamualaikum.... cepatnya masa belalu..... da 01 july... tarikh yang aku ingin hilangkan...... :) tapi akan kan daya masa tetap berlalu, xda yang bole tahan2 lagi....ari ni orang yang aku syg da pulang tempat mencari rezekinya... YA ALLAH lindungilah perjalanan suamiku....aminnnnnnnnnn... ermmmmmm bulan ni jgk la banyak yang aku tunggu keputusannya... apapun keputusan yang bakal aku terima, aku hadapi dengan tabah... & sesungguhnya ALLAH telah menentukan segala2nya.... kita merancang & TUHAN jgk merancang... tetapi sesungguhnya perancang yang terbaik adalah ALLAH s.w.t..... terasa sunyi da en.suami xda ni.... xda yang menyuruh, xda yang asyik bawak jalan, xda kawan ketawa, makan, jalan2, gaduh2... ermmmmmm semuanyala :'(... jalani kehidupan seperti sedia kala.... teruskan hidup & kembali semula ke dunia keja......moment to remember....


 :) ada 2 kek koz mau rasa yang belainan... tamu2 kitaorang semua budak kecik2.... rasa2 kek mesti ikut rasa tekak dorag gak ... nanti xda yang mau makan..... da la... time sibuk masak2... di situlah xda elektrik.... nasibla dekat2 jam 8 malam on da..... huhuhuhuhuhuhu.... time kawin pun gi2 jgk..... ada2 jak halangan.... papun makan2 tetap bejalan lancar..... 


............
tamu2 kecilku

 ..........


muhd iskandar zulkarnain
 :) budak kecik di atas ni la... yang sgt2 excited di hari jadiku...
satu kek untuk dia konon... & dia pun di nyayikan lagu selamat hari jadi oleh adik2 beradiknya yang lain... penghibur di kala sunyi...... :) 




antara makanan2 yang di masak time gelap2.... hanya bercahayakan sebatang lilin.... papun makanan tetap sedap... big thankful to my kazen......
k la...... semua dapat di jadikan kenangan hingga ke akhir hayatku... YA ALLAH izinkan lah apa yang aku impikan menjadi kenyataan.... aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

be cont.... by

No comments:

Post a Comment