21.6.13

21.6.13

assalamualaikum w.w...... awal pagi lagi menghadap laptop kesayangan ku ni.... nak update entry yang ringkas & padat..... mcm tajuk di atas.... 28 tahun yang lalu aku di lahirkan ke dunia ni... cepat btl masa belalu..... banyak pengalaman yang aku pelajari dalam kehidupan ni.... dulu time sekolah rendah.... selalu jadi yang terbaik di sekolah.... x dapat tangga teratas mesti risau plg umah.... p sekolah menengah pulak.... kelas paling depan gak tp byk sgt saingan... jadilah setakat hampir2 gagal..... masuk form 3... mulala kenal erti cinta.... huhuhuhuhuhuhuhu lagilah x dapat kawal pelajaran bila sibuk becinta..... jadilah result spm hampir2 gagal gak..... lepas tu masuk form 6.... jadi lagi antara yang terbaik koz saingan x mencabar sgt.... koz ambil pelajaran yang biasa2 jak.... :)...... ermmmmmmmm memang betul la TUHAN merancang yang terbaik untuk umatnya..... keputusan aku yang bolelah di katakan lebih baik dari kawan2 yang dapat masuk U... tp aku x dapat.... rupa2nya aku bakal mendapat tawaran yang memang menjadi cita2ku.... syukur ya ALLAH.... belajar di luar kemampuan memang cukup payah... tapi usaha tangga kejayaan.... & akhirnya aku berjaya gak jadi seorang manusia yang berguna...... YA ALLAH, di hari kelahiran ku ni, aku memohon kepadaMU moga apa yang aku impikan akan menjadi kenyataan dengan izinMU....  & sekarang ni aku menghabiskan cuti tahunan bersama suami tercinta.... berdoa & bearap sgt rumahtangga kami akan kekal hingga ke akhir hayat .... aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....

21 june 2013 / friday





No comments:

Post a Comment