23.11.12

wedding day sal

selamat malam dunia......

alloooo... mcm tarikh di atas... 23/11/12... hari berbahagia my bff salawati sahudi d kolej selama 3 tahun...  masi igt lagi... mula2 masuk kolej, diala yang rapat ngan aku... sekelas, sebelah tempat duduk, sebelah bilik, lewat p kelas... time aku bemasalah sal sentiasa jadi pendengar setia, time konvo pun, kami d otel sama2.. xda mak bapa dtg... tp bff aku yaya & ziema datang.. tq ya fikiran nya yang matang buat aku sgt selesa ngan dia ni... aku syggggg frenship kami... ok2... lupakan kisah lalu... ermmmmm dorang ni da nikah pun 26/10/12 lalu... sempena birthday sal gak, best kan hadiah hari jadinya seorang suami..... swetttt kan.... paling best gak bila apa yg di impikan menjadi kenyataan... kan sal dear... tapi dorang ni mungkir janji kat aku... cakap kena kawin lepas aku tapi sebelum aku kawin pulak... papun kena igt jodoh di tangan TUHAN... biar kita mengelak mcm mana sekalipun tapi kalo jodoh da sampai x dapat elak gak... :) yang lucunya lagi... minta maaf sgt2 dorang ni kat aku... aku cuma sedih gak... anyway aku tumpang gembira koz akhirnya jodoh dorang 2 ni kekal... :')... aku & en.suami gak yang byk bejasa... kan???? mesti say thanks banyak2 dekat kami bedua ya.... moment to remember... ingt balik, sememangnaya cantik aturan TUHAN ni... semua ada hikmah di sebaliknya... kena sabar koz kita x tau gak bila kita akan menyedarinya ianya adalah terbaik tuk kita... TUHAN bagi kita ujian & dugaan pada mulanya tetapi akhirnya sebuah senyuman yang membawa kebahagiaan... my dear sal mudah2an jodoh yang di takdirkan utk  kita kan kekal buat selamanya & di anugerahkan anak2 yang kiut... seterusnya anak2 kita pulak yang akan menyambung tali persahabatan kita semua... aminnnnn

ni la bff aku salawati sahudi & suaminya awang ruzaini

rindu moment ngan dia ni

semoga bahagia dear

k nite... mau tidur dulu... tetiba rinduuuuuu sgt my husband... ... rinduuuuuuuunya :'(

No comments:

Post a Comment