3.11.12

MyBf wiFe IS me

aku menulis apa yang aku rasa... 
tggl beberapa ari saja lagi aku akan bergelar seorang isteri kepada seorang lelaki yang amat aku sayangi dan cintai.... hepi pun ada, takut & semuanyala.... terasa diri belum besedia lagi untuk melalui kehidupan yang berubah.... papun sentiasa berfikiran terbuka...
mudah-mudahan semuanya berjalan lancar dgn izin Allah s.w.t... aminnnnnnnnnn

Dan (dihalalkan kepada kamu lelaki Muslim untuk berkahwin) wanita-wanita yang baik daripada Muslimah dan wanita-wanita yang baik daripada ahli kitab sebelum kamu apabila kamu memberikan akan mereka mas kahwinnya hal keadaan menjaga diri daripada zina, bukannya melakukan zina secara terang dan tidak pula menjadikan mereka sebagai wanita simpanan.                                    

Firman Allah swt dalam surah Al-Ma’idah : 5



jodoh pertemuan semuanya Tuhan yang tentukan... ermmmmm macam life aku... begaduh, putus seminit sambung lagi... tapi yang aku tau sangat2 aku terlalu sayangggggg kan nya... i love u until my last breat
Ya ALLAH aku bersyukur sgt dengan jodoh yang telah di takdirkan untukku...




                                                                 

No comments:

Post a Comment